Pompy Wtryskowe

Jednym z najważniejszych elementów działania układu paliwowego w samochodach wyposażonych w silnik o zapłonie samoczynnym jest pompa wtryskowa. To element o skomplikowanej budowie, ale niezbędny dla poprawnego funkcjonowania układu, odpowiedzialny za regulację ilości paliwa. Dlatego w przypadku jej uszkodzenia spowodowanego różnorodnymi czynnikami niezbędna jest szybka naprawa i regeneracja. Nasza oferta w tym zakresie jest niezwykle atrakcyjna – proponujemy Państwu kompleksowe usługi zrealizowane z dbałością o każdy najmniejszy detal. Poniżej przedstawiamy szczegóły naszej oferty w tym zakresie i prezentujemy szczegółowy przebieg usługi.

Naprawiamy pompy wtryskowe:

  • rzędowe, rozdzielaczowe, rotacyjne, elektroniczne (VP 37): BOSCH, DELPHI, EDC, DPA
  • SW-400, Perkins, Mercedes, Volvo, Deutsch, New Holland, John Derre, Claas i inne
  • do ciągników rolniczych, wszystkie typy.
  • do maszyn budowlanych: Atlas, Bobcat, Case, Cat, Demag, Deutz, Hyundai, JCB, Komatsu, Liebherr, New Holland, Volvo, i inne.

Najczęstsze przyczyny uszkodzenia:

  1. Nisko jakościowe paliwo
  2. Wykorzystywanie oleju opałowego
  3. Brak dbałości o sprawność układu paliwowego (nieszczelność, niewymienione filtry paliwa)
  4. Praca pompy bez obecności paliwa spowodowana zapowietrzeniem układu.

stanowisko naprawcze pomp wtryskowych w naszym warsztacie

Naprawa

Usługa jest przez nas realizowana z wykorzystaniem profesjonalnego sprzętu, który gwarantuje najwyższą jakość jej wykonania. Jesteśmy do dyspozycji wszystkich klientów mających problemy z układem paliwowym w swoich samochodach. U nas szybka i profesjonalna naprawa pomp wtryskowych oraz gwarancja udzielana na każdy sprzęt. Wykonując każdą czynność zwracamy szczególną uwagę na to, aby przeprowadzić ją przede wszystkim dokładnie. Gotowy produkt odsyłamy do klienta za pośrednictwem kuriera UPC, co gwarantuje bezpieczeństwo transportu.

Regeneracja

Pompa wtryskowa zostaje rozebrana na czynniki pierwsze, wszystkie elementy zostają umyte i poddane szczegółowej weryfikacji. Po czym następuje określenie przyczyny niesprawności sprzętu oraz określenie, które elementy należy wymienić. Uszkodzone elementy wymieniane są na fabrycznie nowe, oryginalne części. Podczas regeneracji pompy wtryskowej, niezależnie od jej zakresu, każdorazowo wymieniany jest zestaw naprawczy uszczelnień. Ostatnim etapem jest regulacja zgodnie z odpowiadającymi normami, oraz test na stanowisku probierczym, weryfikujący parametry pracy symulowane dla różnych obciążeń oraz szczelność. Po pozytywnym wyniku testu końcowego naprawiony sprzęt wydawany jest klientowi.

Montaż

Podczas montażu należy szczególną uwagę zwrócić na jej prawidłowe ustawienie względem napędu rozrządu, a następnie skorygować kont wtrysku oraz dawkę paliwa (VP 36/37). Można tego dokonać za pomocą lampy stroboskopowej, lub testera diagnostycznego.

Po zamontowaniu ważną czynnością jest sprawdzenie czy silnik obraca sie bez oporów, czy nie następuje zblokowanie - należy tego dokonać przed uruchomieniem pojazdu. Operacja ta pozwoli zweryfikować poprawność zamontowania sprzętu.

Podczas wszystkich tych czynności bardzo ważne jest utrzymanie czystości, aby do pompy wtryskowej i wtryskiwaczy nie przedostały się zanieczyszczenia. Szczególnie wrażliwy na zanieczyszczenia jest układ Common Rail.

Godziny Otwarcia:

Zapraszamy Państwa do naszej pracowni od

poniedziałku do piątku w godzinach:

8:00 - 16:00

Kontakt

 

MEJ Euro-Diesel
84-240 REDA, ul. Wierzbowa 16
woj. pomorskie,
NIP 5881040165

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

+48 502-334-107 lub +48 509 658 588

 

Dostawa

Produkty wysyłamy firmą kurierską UPS.
Do każdego naprawionego produktu należy doliczyć koszt wysyłki.

Cena wysyłki: 30 zł lub odbiór osobisty